Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 46 db
Pedál Sport Kerékpárüzlet - Pécs

Pedál Sport, Cégünk alapítói -mint egyéni vállalkozók- 1989-ben nyitották meg kerékpárüzletüket, majd 1993-ban alapították meg a Pedál Sport Kft.-ét. A 120 m2-es üzletünk Pécs belvárosában van. Fő tevékenységi körünk a kerékpár kereskedelem és minden olyan szolgáltatás, amely a kerékpárokhoz kötődik. ,Kezdőlap, ,kerékpár, Pécs, BMX, szerviz, kerékpárszerviz, bicikli, kerékpárüzlet, üzlet, mtb, mountain bike

Peppe Kerékpár - Győr

Peppe Kerékpárüzlet - Mi vagyunk a Bucsi testvérek: Béla és Péter. Vagyis családi vállalkozásban működtetjük főoldalunk tárgyát a "Peppe" kerékpárüzlet és szervíz-t. Mindketten műszaki végzettségűek vagyunk, és imádunk biciklizni. Így talán nem volt túl nagy merénylet a logika ellen, hogy győriek lévén a biciklisek városában drótszamárkórházat hozzunk létre. A gondolatot tett követte, és 1993 tavaszán szüleink garázsából sk. kialakított műhelyben megnyitottuk "Peppét" (na ki tudjátok találni, hogy miért pont ez lett a neve?). És kezdetét vette a "málenykíj robot". Lassanként belopóztunk a köztudatba, így egyre többen és többen hozták hozzánk beteg kétkerekűiket, és mi lelkesen végeztünk a rutinműtétektől a bonyolult "transzplantációkig" mindent. Eközben egyre nagyobb hangsúlyt fektettünk az új kerékpárok és alkatrészek értékesítésébe is. Nagyon sokat kellett dolgozni a fennmaradásért. Sokszor a késő estébe nyúlóan. De valamit valamiért. Nem akartunk és nem is tudtunk megmaradni az egyetlen kis garázsban, amit hamar kinőttünk....

Profi Bringa - Nyíregyháza

Cégünket 1995-ben alapítottuk, és azóta is évről-évre bővítjük választékunkat. Ma már 100m2-en, több mint 100 féle kerékpárból választhatnak vásárlóink. Célunk a vásárlók minőségi áruval történő kiszolgálása, az egyszerű utcai kerékpároktól fogva a professzionális felhasználásig. Biztosítjuk az ehhez szükséges alkatrészeket, kínálunk igényes kiegészítőket és ruházatot. Szervizünk az igényekhez igazodóan rugalmas munkaidővel biztosítja, hogy ön a javítások elvégzéséhez minél kevesebbet várjon.

Schwinn Csepel kerékpár

A Csepel kerékpárok évtizedek óta töretlen népszerűségnek örvendenek Magyarországon és külföldön egyaránt. Ezek a hazánkban gyártott biciklik kiváló, megbízható minőséggel rendelkeznek, rendkívül jól szervizelhetőek és még az áruk is elérhető. A gyártó minden kerékpártípusban gyárt bicikliket, így az országutak szerelmesei és a kényelmes városi kerékpárokat kedvelők egyaránt találnak felhasználási céljaiknak megfelelő Schwinn Csepel kerékpárt. Emellett a gyártó a gyermekekre is gondolt, felnőtt és gyermek kerékpárokat egyaránt forgalmaz.

Hirdetés
Szalka-Bringa

SZALKA-BRINGA Kft. - Dupla2 Bringabolt. Kerékpár szaküzlet és szerviz Mátészalka. Kerékpár, Elektromos kerékpár, Elektromos robogó, BMX, MTB, gyermek kerékpár forgalmazás és javítás. Kerékpár alkatrészek, kerékpáros kiegészítők, kerékpár gumiköpenyek, elektromos kerékpár akkumulátor, Schwinn-Csepel, Shimano szaküzlet.

SZÉP Kerékpár Szaküzlet és Szervíz

Üzletünkben a minőséget szem előtt tartva várjuk főként Gepida, Hauser, Schwinn-Csepel, Caprine kerékpárok, alkatrészek és kiegészítők széles választékával. Kerékpárszervizünkben több 10 éves tapasztalattal rakjuk össze ügyfeleink új kerékpárjait egyedi igények szerint, és újítunk fel régebbi kerékpárokat, valamint teljeskörű szervizt vállalunk minden tipusú és korú kerékpárra.

Velvart BMX - Debrecen

Debreceni szaküzletünket 2007 Áprilisában nyitottuk a Péterfia u. 29. szám alatt. Kínálatunkban a budapesti üzletünk kínálata mellett megtalálhatóak még a 3120, DMR, és a Fox cég termékei is.

Vitalkomplex - Koppánymonostor

Tevékenységeink: * AUTHOR kerékpárok és kiegészítők kiskereskedelme, * kerékpárszervizelés, * nyelvoktatás, * sportoktatás ( sportfoglalkozások gyermekeknek, felnőtteknek, családoknak), * kerékpártúrák szervezése és vezetése

Hirdetés
W-Bike Kerékpárbolt - Miskolc

Kerékpár, bringa, bicó, canga, bike, bicikli.... vagy ahogy neked tetszik ;) Lehet kicsi, nagy, MTB, BMX, országúti, trekking, city, vagy éppen hagyományos kétkerekű... A Bükk lábánál, frekventált helyen nyitottuk meg 150 m2 alapterületű kerékpáros oázisunkat. Bármilyen típusú, korú bringádhoz találsz nálunk alkatrészt kiegészítőt, ha pedig nincs éppen raktáron, pár napon belül beszerezzük! Nézz körül nálunk, mielőtt máshová mennél! Folyamatosan bővülő árukészlettel, folyamatos akciókkal várunk új kerépárüzletünkben Miskolcon, Diósgyőr szívében, közvetlenül a főút mellett, a Zenta u. 2. szám alatt. Egy helyen vásárolhatsz és javíttathatod kétkerekűdet, mert a nagy tapasztalattal rendelkező szervizünk is helyet kapott az új épületben.

Zolikerékpár-Kerékpárüzlet-Szerviz

A Zoli Kerékpár már hosszú évek óta megbízható, és minőségi kiszolgálást nyújt ügyfeleinek. Táti kerékpárboltunk és szervizünk jól megközelíthető, könnyen elérhető és a parkolás ingyenes. Fő tevékenységi körünk új és használt kerékpárok adás-vétele. Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük árukészletünket, így ma már minden kerékpáros kérésnek eleget tudunk tenni. A legnagyobb kerékpáros márkák termékei megtalálhatók üzletünkben, ennek megfelelően gyermek és felnőtt kerékpárok, kerékpáralkatrészek, kiegészítők teljes palettájából válogathatsz nálunk. Szervizünk a vásárlók véleménye alapján a környék legjobb szakembereivel dolgozik.

Zsiráfok - Dunaharaszti

Dunaharaszti üzletünk kerékpár és kerékpár alkatrész árusítással, és mindezek szervizelésével foglalkozik. Kerékpár kínálatunk vezérfonala a Neuzer Kft. által itthon gyártott kerékpárjait árusítjuk, de megtalálható üzletünkben a szintén magyar gyártású Schwinn Csepel Kerékpár és a Hauser Kerékpár néhány modellje is. Emellett árusítunk MALI Kerékpár, Olimpia Kerékpár és a Gepida Kerékpár bringáit is. Amiért érdemes nálunk megvásárolnia új kerékpárját: - helyben megtalálhatja, kiválaszthatja, megvásárolhatja a kívánt kerékpárt (gyermek, felnõtt, BMX, MTB, Trekking, országúti, hagyományos, kontrafékes, agyváltós, láncváltós, stb.) - a kiválasztott kerékpárt üzembe helyezve, menetkészen veheti át, nincs további költségteher - az estleges garanciális ügyintézés miatt nem kell utaznia, és hosszú ideig várakoznia - feleslegessé vált használt kerékpárját beszámítjuk az új árába A minõségi kerékpár alkatrészek vonalát üzletünkben az ALTRIX kerékpár alkatrészek és felszerelések mellett a Bikepositive és a Shimano termékek képviselik.