Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Kerékpár üzletek linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Kerékpáros - Maurer [9. oldal]
részletek »

Kerékpár üzletek képes leírás: Kerékpáros - Maurer [9. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: kerekparboltok.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 241 db
Kerékpáros kiegészítők

Bringás kiegészítők - Csecséségekkel díszítsd fel a drótszamarad! - Egyedi mintás matrica, kiegészítő, nadrágpánt, dísz, prizma, küllőgyöngy, küllőcsillag forgalmazása webshopban. UV álló vázmatrica, fényvisszaverő kör bringamatrica, melyek bagoly, nyúl, disznó, cicus, maci, velocipéd, süni, tapír, tulipán mintákkal rendelhetők. Budapest XIII. Pozsonyi 9.

Kerékpározás kutyával

Szívesen megfuttatnád kutyádat? Elmennél vele egy közös sétára, de szeretnéd, hogy mind a kettő kezed szabad maradjon? Esetleg kerékpárral kirándulnál kutyáddal? A Kedvencwebshop kutyafelszerelés webáruházban erre találsz megoldásokat, kutyás termékeket kerékpározáshoz. Trixie kerékpáros utánfutók, Trixie kerékpárra, vagy a kerékpárosra rögzíthető, rakható vezetőpórázok, mely termékek, kiegészítők megkönnyítik a dolgod.

Kerékpárpiac

kerékpár, használt kerékpár, új kerékpár, bicikli, használt bicikli, új bicikli, kerékpárpiac, bringa, használt bringa, használtbringa, új bringa, újbringa

Kerékpárudvar - Makó

Kerékpárok adása-vétele, javítása. Bicikli minden mennyiségben!

Kerékvár - Dombóvár

KERÉKVÁR Kerékpár szaküzlet és Szervíz! Online rendelésfelvétel! Minden Interneten leadott megrendelésre jelentos kedvezményt biztosítunk!

Hirdetés
Kerékvár- Kerékpárüzlet és szerviz

Kerékvár kerékpárüzlet és kerékpárszerviz rövid története a következő: 1992-ben kezdtük a szakmát Berta István barátommal. Ez volt a Berta Bike Óbudán a Bécsi úton. A hely az István gyerekszobája volt. Már elköltözött otthonról, nem volt rá szüksége. A magyarországi kerékpár kereskedelem hőskora volt. Schwinn-Csepellel kezdtük majd jöttek a Boomerek. Forgalmaztuk a finn Helkama márkát. Akkoriban egészen jó áron tudtuk kínálni a kor színvonalának megfelelő felszereltséggel. Javítottuk a zsirárdengó-kat, Susy-kat és ki tudja még milyen márkájú kis ékszerdobozokat. Három évig tartott a töretlen fejlődés. Utána elköltöztünk. Pontosabban összeköltöztünk. Szinte a szomszéd házban megüresedett egy üzlethelyiség. Mintha csak kerékpárboltnak építették volna. Nagy, világos, jó elrendezésű. Napfényes, udvari kijáratos műhely. A csapat változatlan. Obi alapító tag. Szósz 1994 óta van velünk még a Bécsi útról. Tibivel az Első Kerékvárban találkoztunk.

Kétkerék - Kiskőrös

Kétkerék Betéti Társaság, Cégünk 1991-ben alakult, kerékpár, motorkerékpár, ezek alkatrészeinek, felszerelés, és gumiárú nagykereskedelmi forgalmazására. A több mint tíz év alatt megszerzett tapasztalat és a vevőink igényének magasabb szintű kiszolgálása érdekében jelenleg már 4000 féle cikkel állunk vevőink rendelkezésére. Választékunkban megtalálható a kommersztől a magas minőségű termékekig minden kategória. Választékunkat széles skálájú belföldi ill. import árukból biztosítjuk. Bolti megrendeléseket amelyeket vevőink igényük szerint leadhatnak telefonon, levélben, faxon, elektronikus levélben, számítógépes hálózatban dolgozzuk fel, amely lehetővé teszi a gyors pontos nagy kielégítettségű teljesítéseket. A bolti megrendeléseket a beérkezéstől számított 3 napon belül saját gépkocsiainkkal szállítjuk ki a vevőinknek.

Koczka Kerékpárbolt - Szombathely

Koczka Kerékpár - Szombathely - Kerékpár, alkatrász, szerviz, bmx kerékpár, mountain bike, városi kerékpár, hegyi kerékpár, gyerekkerékpár - 1990. júniusában lapkiadással kezdtük vállalkozásunkat. Az Apropó című újságot fél évvel később az ugyanilyen névre hallgató üzlet követte Gencsapátiban. Kereskedtünk az első öt évben szinte mindennel, majd amikor a gyerekek a BMX-sportban egyre jobb eredményeket értek el és a kerékpárjaikhoz szükséges alkatrészeket egyre nehezebben tudtuk beszerezni, váltottunk. 1995 óta foglalkozunk kerékpárok és alkatrészek kereskedésével. Szombathelyen, a Derkovits-lakótelepi Domus Üzletházban 2001-ben nyitottunk üzletet. Elsősorban Magellán, Trek és Schwinn-Csepel kerékpárokat értékesítünk, emellett a Bikepositive, Truvatív, illetve a Shimano alkatrészek forgalmazásával foglalkozunk, de kínálatunk folyamatosan bővül. Természetesen üzletünkben a szelepgumitól a golyóskosárig, a küllőktől a nyergekig minden megtalálható, amire szüksége lehet egy kerékpárosnak.

Koliken

KOLIKEN Kft. - Kerékpár és Alkatrész Nagykereskedés

Hirdetés
Kona

Kona, Dema, Marin, Fox, Hayes, RaceFace, Spinergy, Vredestein

Kross

Kross kerékpárok

KTM Kerékpárszaküzlet

ktm bolt bicikli merida kerékpár hauser magellán szervíz alkatrész üzlet Cégünk 1998 óta forgalmaz kerékpárokat, valamint a hozzá tartozó kiegészítő és felszerelési cikkeket. Üzletünk Budapest egyik leghangulatosabb részén, a zöldövezeti Rómaifürdőn található a Szentendrére vezető kerékpárúttól 50m-re. A hazai piacon vezető kerékpár márkák mellett ( Magellán, Merida, Hauser ) elsőként kezdtük el forgalmazni a méltán világhírű KTM kerékpárokat. Kizárólagos forgalmazási jogunk az E.U. csatlakozás után törvényszerűen megszűnt ezekre a biciklikre, de mind a mai napig mi adjuk el a legtöbbet belőlük. Érdemes megemlíteni, hogy ezeknek a márkáknak az összes többi típusa mellett talán a legvonzóbb, legelegánsabb terméke a trekking, illetve a city bike kategória. Természetesen az előbb említett komplett kész kerékpárok forgalmazásán kívül jelentős alkatrész választékkal, (Shimano, Bike+, Ritchey, stb.) kerékpáros kiegészítőkkel( Cetaye, Bike+, stb.) valamint speciális ruházattal is várjuk vásárlóinkat. Szervízünkben egyszerre több álláson is tudjuk fogadni a javításra érkező kerékpárokat, az éppen úton lévőknek soron kívüliséget biztosítva.

Kuszi kerékpár - Veszprém

KUSZI KERÉKPÁR SZAKÜZLET SZEVIZ KÖLCSÖNZO LÁNCHÁLÓZAT TAGJA SHIMANO SERVICE CENTER MERIDA SPECIALIZED CAPRINE SCOTT WENSON KERÉKPÁROK RUHÁZAT ALKATRÉSZEK KIEGÉSZÍTOK KERÉKPÁR TÁRCSAFÉK SZERVÍZ

Luongo kerékpárüzlet

Célunk a kerékpározás népszerűsítése, legyen az extrém sport vagy városi biciklizés. Hiszünk a minőségben és a szakértelemben. Minden munkánkra garanciát vállalunk. Nálunk kérés nélkül is profi szervizt kapsz, akár egy fék beállításról, akár egyedi kerékpárépítésről legyen is szó. Boltunk tagjai maguk is rendszeresen kerékpároznak. Baráti társaságunkban megfordulnak singlespeeddel, egy kerékkel, tandemmel vagy kargóval közlekedők is. Szeretettel várjuk a megfáradt futárokat, a hegyi menőket, a kitartókat, a profikat, a kezdőket és az újrakezdőket, a bizonytalanokat, vagyis minden érdeklődőt. luongo, kerékpárbolt, biciklibolt, bicikli, kerékpár, szerviz, szervíz, olcsó kerékpár

Mali

Kerékpárok, kerékpár vázak és kiegészítők forgalmazása. Mali, Mongoose, Wheeler, Cannondale, Acer

Matuzmester - Pécs

Olyan dolgokat ajánlunk Nektek, amit máshol biztosan nem találtok! Mivel is kezdjük? Mondjuk egy vadiúj Masi pályakerékpárral vagy vázszettel: az olasz gyártó modellei a világ minden pontján megdobogtatják a kerékpáros szívét! Hasonlóan népszerűek és közkedveltek a Miche Primato pályaagyak, melyből ismét sikerült beszerezni egy nagyobb szállítmányt - ráadásul most már négyféle kivitelben kapható: alacsony peremes, egy oldalon fix; magas peremes, egy oldalon fix; magas peremes, mindkét oldalon fix; magas peremes, egyik oldalon fix, másikon szabadonfutóhoz. Fűztünk ezen felül 4 pár kerékszettet, melyek pálya és/vagy single speed felhasználásra ideális megoldást nyújtanak. Na, és mit szólnátok egy 380 grammos, tárcsafékes Gipiemme felnihez, vagy a legjobb ár/érték arányú új MTB kerékpárhoz? Frissítettük nyeregválasztékunkat is, érdemes itt is körülnézni!

Maurer Sport kerékpár szaküzlet és szerviz